Praktické ponuky ako sledovať televíziu s deťmi.
Možnosti riešení ako sa stavať k mediálnemu pirátstvu v rodine.
Rozbory, úvahy, tipy na diskusiu - ušité pre konkrétne filmy a rozprávky.
28. marec 2014 / zoči-voči médiám
V dávnych časoch môjho detstva som mala spolužiačku, ktorá doma nemala televíziu. Nevadilo to ani jej, ani nikomu, avšak akonáhle prišla niekam, kde bol zapnutý...
3. apríl 2014 / zoči-voči médiám
V prvej časti psychologicko-pedagogického komentára k rozprávke FROZEN Zamrznuté srdce – dar či prekliatie? sme uviedli špecifiká postmodernej rozprávky a začali...
18. máj 2016 / zoči-voči médiám
Mať odvahu a byť láskavým. Podľa mnohých rozprávok – kde rozprávkou rozumieme ovocie tisícročných skúseností ľudstva – je tak...
7. jún 2014 / zoči-voči médiám
Nos tento meč so silou a priprav svoje srdce pre dobro/vľúdnosť. Nikdy ho nepoužívaj na to, aby si ublížil, alebo urazil, ale používaj ho na obranu toho čo je...
8. jún 2014 / zoči-voči médiám
Prvou časťou psychologicko-pedagogického komentára rozprávky Justin and the Knights of Valour (Justín a chrabrí rytieri) sme vstúpili do atmosféry sveta tohto...
9. jún 2014 / zoči-voči médiám
Prvou časťou psychologicko-pedagogického komentára rozprávky Justin and the Knights of Valour (Justín a chrabrí rytieri) sme vstúpili do atmosféry sveta tohto...
8. september 2016 / zoči-voči médiám
Príbehy ľudských životov fascinujú. Odkrývajú to čo nie je možné zachytiť fyzickým zrakom: momenty rozhodovaní, námahy, strachu, samoty, neistoty,...
2. apríl 2014 / zoči-voči médiám
V prvej časti psychologicko-pedagogického komentára rozprávky FROZEN Zamrznuté srdce – dar či prekliatie? sme uviedli špecifiká postmodernej rozprávky a začali...
1. apríl 2014 / zoči-voči médiám
Rozprávky, podobne ako „mýty“, čerpajú zo skúseností ľudstva ako takého. Témy, ich spracovanie – východiská, obrazy, osoby a obsadenie...